Consejos y avisos

4/2/09

O pavillón e o Klaus

Como xa sabedes o malvado ciclón Klaus, para seguir profundando na maltreita economía da cidade, levouse gran parte da cuberta do noso querido Pavillón Municipal de Deportes de Ourense *F
Por fortuna e para que os técnicos poidan proceder á reposición de devandita cuberta, pódolles prestar esta fotografía do estado da instalación, antes do ciclón.
(se o ledes ben, esta parte final ata soa "bonito", estoume convertendo nun xunta letras con estilo, ata me saen pareados, como me lea o Sr. Izquierdo, remorderálle a conciencia o que me facía suar para conseguir un triste cinquiño, ou era catro con cinco, non me acordo, pero mais, non era, fixo).
Esta entrada é das rápidas, espero que me dean autorización para publicar outra durante o día, dun entrañable artista Ourensán de probada e intachable rectitud moral.

No hay comentarios: