Consejos y avisos

28/4/09

Bazar Outeiriño

Fotografía propiedade de Don Marcial Feijoo
A imaxe de hoxe, é como moitas das que vos ensinarei, dunha batalla de flores, (aproximadamente do 58*). *Corrección feita polo amigo Carrión.
Esta dedicada a un profesor de instituto, que moitos coñeceredes, Don Pedro.
Na fotografía podemos ver o local de negocio que ocupaba unha parte do edificio Chevrolet, alí como podedes observar, desenvolvía a súa actividade o "Bazar Outeiriño", na outra, creo que coincidindo no tempo, (polo menos algúns anos), estaba situado o negocio familiar deste profesor, o "Bazar Pedro".
Aproveito tamén esta entrada, para recordarlles aos responsables do diario "La Región", que eles mellor que eu, saben que o material grafico que aparece en internet, non é de libre difusión, e menos, cando no seu uso, existe un beneficio económico.
Tal e como lles comuniquei en dúas ocasións, se desexan utilizar material deste blogue, deben porse en contacto comigo, (teñen o meu teléfono e o meu e-mail), e eu non teño inconveniente en polos en contacto cos propietarios da imaxe, a fin de que se lles dea, ou non a autorización pertinente.

No hay comentarios: