Consejos y avisos

8/6/09

Exercicio

Un dos meus seguidores, ten esta fotografía, da que me envia soo unha parte, eso si promete enviar o resto, cando teña identificados a todos os persoeiros que nela aparecen, segun do me di, por ahí andan Don Ramón Otero Pedrayo, Don Ramón Cabanillas, Don Francisco Fernández del Riego, Don Domingo Garcia Sabell, e coido que un ben querido parente meu; a presenza destas persoas, despertan o meu interese, pero o problema de sempre, faime acudir a vos, a mín faltame o tempo.
O amigo quere que lle axudemos a ubicar a fotografía, penso que os habituais de Santiago terano facíl, xa que eu penso que e de alí, e de paso si algún dos personaxes da imaxen e coñecido, seria interesante que mo dixerades pra que poida confirmar datos.
Tentade colaborar enviando datos o meu mail rafasalgado586@hotmail.com .
A mín gustariame ver o resto da imaxe, e prometeume facelo si lle axudamos.

No hay comentarios: