Consejos y avisos

15/9/09

As obras do Pazo Episcopal

A verdade é que as obras nesta cidade é algo desesperante, sábese cando empezan pero non cando rematan, levamos uns anos nos que se fala habitualmente das obras do convento de San Francisco, eu mesmo dende este blog, realicei algún comentario sobre o lamentable da situación que padece ese edificio coas súas obras.
Pois ben, esquecémonos de que non é o único, aquí tedes outro caso flagrante, o Obispado, que pasa con el?, pensan algún día terminar a súa reforma, aínda non arrombaron sequera a entrada.
Huy... mandacarallo (como diria o meu amigo).
Perdón creo que metín a pata, e non mirei ben a fotografía, eu lin o de palacio episcopal, e xa me acendín, pero claro a reforma da imaxe fai uns aniños que se acabou, o que pasa é que coincide coas que se están facendo agora co Museo Arqueolóxico.
Desculpade o meu "erro".

No hay comentarios: