Consejos y avisos

13/12/09

A xuntanza do sabado

Xa sei que notouse moito a improvisación; Amador por exemplo non chegou aos ibéricos, e algún queixouse de que as chourizas, faltaballe un pouco de fume (dadevos conta que os caseiros xa se sabe...), certo que o queixo e o pan escasearon, por non falar dos petiscos quentes, que aínda faltáballes unha horiña de desconxelación. Humildemente pido desculpas, e prometo intentar corrixir eses erros o sábado que vén, polo de agora xa teño encargadas unhas centoliñas, que seica andan de oferta no "Jrove". Nesta tivemos asistencia medica, (moi cualificada de certo); non teño confirmación de servicio medico o sabado que ven, asi que o que quera ter libre acceso as viandas, que traia unha autorización do de cabeceira, eu non quero ter cargas de conciencia, e alí todos pasabamos dos vinte.
Bromas aparte, non teño máis que palabras de agradecemento, cara aos que me fixestedes a honra de acudir á convocatoria.
O sábado 19 estaremos outra vez no liceo a partir das cinco da tarde, se non nos ves no patio de columnas, pregunta aos conserxes, por certo grazas tamén ao Liceo, pola súa amabilidade e excelente colaboración.
Grazas
Se algún quere escanear algunha fotografía, que a traia, e despois envíolla por mail.
Como xa vos dariades conta a fotografía que ilustra a convocatoria, non e dos que estivemos o sabado; tratase dunha das fermosas imaxes que me ten deixado Don Norberto Tabares, e nela vemos o seu bisavo, facendo un brinde, con outro cabaleiro, que non me atrevo a aseguralo, pero pra mín que se trata de Don Amador Villar Amor, agardo que algun parente proximo poda darme unha resposta, a data polo que me dín e o ano 1900, e a ubicación e descoñecida.

No hay comentarios: