Consejos y avisos

18/5/10

Rúa do Vargaal ou Vergairo

Non, hoxe no podo mostrarvos unha imaxe, desta antiga rúa da cidade. O motivo, e que teño un problemiña, non son quen de saber cal era con exactitude.
Unha amiga, que esta a facer un traballo historico, relacionado cun dos mais vellos apelidos da cidade, preguntoume uns cantos datos, e recoñezo, que a miña ignorancia, ou mais ben a miña falta de metodo, impediume darlle unha resposta.
Explicovos o caso: Cando estiven a facer o rueiro, lín diferentes informacions en varios dos libros que consulto frecuentemente, e algún que non era meu. O non tomar nota de onde atopei a informacion dalgunha das rúas, o seu valor cientifico, e nulo, xa que non se pode citar a fonte.
Debido a eso, non podo dar unha resposta fiable ante a pregunta da miña amiga.
Por si podedes botar unha mán, plantexovos a pregunta e doubos as opcions que estan xa delimitadas.

Onde estaba exactamente a rúa Vaargal ou Vergairo?.
Si mirades no plano (chapucero) que fixen, veredes as duas opcions marcadas cunhas flechas bermellas.
Poderia ser o tramo comprendido entre a praza da Imprenta, (antes rúa da imprenta), e o Hospital da Trinidade, (ainda non existia a rua do Padre Feijoo), algo así coma unha continuación da rúa de Colón.
Ou tamén, o pequeño calexon, que vai da praza da Ferreiria, ata a rúa Pelaio.
Se podedes botar unha mán, por ahí tedes o meu mail.
Grazas por anticipado.

No hay comentarios: