Consejos y avisos

6/9/10

Seica non era unha inocentada de Pacheco

Estou a seguir cas cousas que me chegaron estes días de peche patronal no blog; e hoxe traiovos esta imaxen, que ten moitas semellanzas con outra que me deixaron no etnoloxico de Ribadavia, e certamente pensei que xa estaba publicada, (non a dou atopado, co cal ensinareivola outro día); o caso e que cando a vín, pensei que se trataba dunha das inocentadas que todolos anos o mestre Pacheco facia no decembro, pero a miña sorpresa, veu cando o amigo Fernando (Arquivo Municipal), contoume que tiña datos de que non era tal, de certo existiu un proxecto pra facer esa ponte que vedes no montaxe feito por Augusto Pacheco.(posiblemente o ano 1962)

A fecha e unha suposición, que faria encaixar a outra fotografía  obra do seu pai José, e que estaria feita no 1946.
Bó imos o conto, o caso e que no ano 1946, e logo dunha riada tremenda, que levou por diante as pontes que habia no Barbaña (penso que xa falamos dela nalgunha ocasión), os nosos conveciños, solicitaron o "Iltmo. Sr. Director General de Caminos", que estudiara a posibilidade de facer esta nova conexión entre Progreso e a Avda. de Portugal, o asunto non foi rexeitado mais que por cuestions economicas segun parece.
Co paso dos anos na cidade debia seguir sendo unha cuestion necesaria, polo que no ano 62 volveuse facer un intento.
Evidentemente, tampouco tivo solución nesa ocasión, polo menos temos o montaxe fotografíco, e postos a dar opinión, non sei se me gustaria unha ponte desa envergadura na zona, que opinades vos?.

No hay comentarios: