Consejos y avisos

19/10/10

O chalet dos....

Fai duas semanas, conseguin un lote de fotografias da cidade, dos anos 60, entre as que estaba esta, que hoxe vos mostro.
Son catro fotografías do mesmo edificio, e nesta e na que mellor se ve a fachada principal, o caso e que por mais voltas que lle dín, e mais amigos o que lla mostrei, non consigo una identificación valida cen por cen; ten moitas posibilidades, de ser un edificio, que estaba na esquina de Progreso ca rúa García Mosquera, frenta a antigua Normal. Son duas as personas, que nese lugar o situan, pero a mín continua a non convencerme, son un pouco tozudo, e tamén resultame moi extrano, que non estea na miña retina, de ser esa a sua ubicación, tiven que pasar diante del, en incontables ocasions; na esquina de enfrente, estaba a que era casa dos meus primos os dos chocolates; ... mira que son parvo!, terei que ensinarlla a eles, pra ver que me dín.
Xa que a colguei, deixareina, pode ser que non sexa esa a localización, e algún de vos e posible que me poda botar unha mán.
Se non atopamos a solución, a proxima semana no exercicio do luns, porei outra das fotografías do lote, pra ver si o fai mais sinxelo.
Xa sabedes, as propostas que podades achegar; e xa vos digo que me interesan ainda que non o teñades claro, enviadeas o meu mail ourensenotempo@hotmail.com

No hay comentarios: