Consejos y avisos

10/11/10

O meu "vello" Mestre

A entrada de hoxe, estouna a facer con pracer, e de xeito, sinceramente agradecido.
Ainda o Domingo, faleivos dun dos meus mestres, Don Enrique Bande, e penso que xa presumín de contar entre esa longa lista de mestres que me intentaron desasnar (e non o conseguiron de todo, pero recoñezo que non foi culpa deles), a dona Teresa Delgado, (de quen estou agardando recibir unha fotografía, pra facer unha entrada na sua honra, debido a o seu recente falecemento), a señorita Pili, e Dona Encarnita (do colexio Rosalia de Castro) tamén foron citadas nalgunha ocasión. Pois ben, hoxe falareivos doutro, co que acabo de me reencontrar, e si xa tiña bo recordo del, o trato que me dispensou, fixo que me sinta moi agradecido.
Falovos de Don Augusto Guedes de Castro; con eses apelidos, non seredes moitos os que o recoñezades, pero se vos digo, que e o neto de Don José Pacheco, e fillo de Augusto Pacheco, penso que ninguen tera dubidas de quen falamos. (o tema dos nomes e apelidos desta saga de fotografos teredes que agardar a que saia o libro que se esta a elaborar por parte do Arquivo visual Ourensán, pra entendelo correctamente).
O redor do ano 73-74, Augusto, impartia a asignatura de Fisica e Quimica, no colexio San Fernando, da rúa Padre Feijoo, eu daquelas estaba medio pensionista no Colexio Menor "Calvo Sotelo", pero as clases tiñamolas nese centro, e ahí foi onde o coñecín; se me autoriza algun día falareivos da sua pasión polo motor, e algunha anecdota mais, pero polo de agora teredes que contentarvos, co que lle dixo o meu fillo esoutro día cando por casualidade apareceu no intre que estabamos a nos despedir.
" Eu daba clase de Fisica e Quimica, pero despois de loitar pra meterlla na mollera o teu pai, paseime a dar clase de Historia". (xa mas pagara....).
Despois desta ristra de bobadas; contovos o que de seguro e do voso interese. Don Augusto, nesa reunión, facilitoume o acceso a sua colección persoal de fotografía, na que figuran, tanto obras do seu avó, como do seu pai, as cales en breve estaran no Arquivo visual Ourensán, así como el mesmo, que manifestou o seu desexo de formar parte da asociación.
A xeito de aperitivo, a fotografía de hoxe que non e tal, da unha idea da calidade do arquivo que ten don Augusto; se a ollades con atención poderedes descubrir o Mestre Don Antonio Jaunsaras, tocando o vello Organo da Catedral. Pois xoias semellantes, forman parte do seu arquivo, que os poucos poderemos ir disfrutando grazas a sua xenerosidade.

No hay comentarios: