Consejos y avisos

24/5/12

Quen me mandaria a mín

    Xa sabía eu que era mellor non falar de actualidade, pero ao final caín; o martes felicitei e din ánimos ao Ourense de futbol, onte ao Cob e hoxe con esta foto do recén ascendido Club de Hóckey Barrocás, fago extensiva as felicitacións e ánimos a todos os clubs, agrupacións deportivas e deportistas individuais ourensanos, que segundo parece entre ascensos, vitoria de campionatos e demais competicións, forman unha lista moi longa.
    Para curarme en saúde, e como lle comentei aos que me protestaron vía correo electrónico, por limitar a miña felicitación aos dous deportes de sempre, (pido desculpas, porque teñen toda a razón), desgraciadamente as fotografías que teño dos outros deportes, son moi escasas, do hóckey o pouco que teño xa está no blog, e me queda algo de ciclismo, atletismo e judo que pouco a pouco irei colgando.
   Así que se tedes fotografías de deporte en Ourense antigas, e mas deixades con moito gusto intentarei facer entradas con elas.
   De todos os xeitos e agora que xa pedín desculpas, o do Hóckey Barrocás, ten moito merito, se non me equivoco é o único equipo Ourensano que vai xogar na primeira división nacional, (se me equivoco corrixídeme).
Por iso, MOITISIMAS FELICIDADES

No hay comentarios: