Consejos y avisos

13/7/09

Outra dos Maristas

Remitiume fai tempo esta fotografía o amigo Alvaro Garcia, e un despiste fixo que non a publicara antes, pido desculpas polo erro, e aproveito pra solicitar a vosa axuda, e identificar os maximos posibles destes señores que posaban no patio dos Maristas.
Eiqui vos deixo o texto que me envia Alvaro con alguns datos.
"Non che sei decir de qué ano é, pero eu diría que é do ano 1966 (tiña eu 6 ou 7 anos), polo que estamos a falar de 2º de primaria.
Eu creo que estamos varios cursos xuntos na foto, por que está o meu irmán Jose Luis, na fila de arriba de todo (o 5º empezando pola esquerda) e os outros da mesma fila eran da sua clase (os nacidos en 1961).
Eu son o terceiro pola esquerda da fila seguinte (a segunda de arriba a abaixo).
Como pasaron moitos anos e funme tan pequeno do colexio, non me acordo de ningún dos compañeiros. Só sei que o terceiro pola esquerda da fila de mais abaixo tiña un apelido que sí era dificil de olvidar: Hentschel, e que creo recordar que o 3º pola dereita da fila de arriba apelidábase Seara (apelido moi extendido en Ourense), pero non me acordo de nada mais".

No hay comentarios: